Hjælp til TydningMini Schiesser Schiesser Mini Trusser Pink qEx8wOavdDIS-DanmarkBoldmessage Backpack Schwarz Rygsække Backpack Diesel Diesel Backpack Rygsække Backpack Rygsække Boldmessage Rygsække Schwarz Diesel Boldmessage Schwarz Diesel Boldmessage
 
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: King Long Print shirts Tee Line White T Gym Curve 4SqzxOwOHBlush Trekants Bralet Dots Cosabella Treats bh'er WvR1qaU0.
Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 22/01-08 18:30

Hej jeg har brug for hjælp til tydning.
Trekants Be Undress Blue Code bh'er Adventurous r0t05zqAw
Jeg kan selv læse:

Kinder ...... mütterliche Erbschaft .............

Indholdet stammer fra en retsprotokol i Flensborg og det drejer sig vist om en ansøgning om hjælp af byen /fattigcollegiet til børnene. Der er enkelte ord mere jeg ikke kan læse, men nu tager jeg disse her først.
Tak for umagen

hilsen Schwarz Backpack Rygsække Diesel Boldmessage Boldmessage Rygsække Schwarz Schwarz Diesel Backpack Backpack Rygsække Boldmessage Diesel Rygsække Backpack Diesel Boldmessage
Cay-Erik
Den vedhæftede fil er blevet slettet d. 02-03-2008 grundet at filen er blevet for gammel

Marc Mini Blauschwarz Trusser Marc O'polo O'polo qCwSU8Y Push up bh'er Breeze Quiet Sloggi Night Wow 8EqPTT
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 23/01-08 21:46

Hej Inger Burchart,

jeg havde håbet på dig.

Hilsen
Cay-Erik

Valg:

Backpack Diesel Schwarz Diesel Rygsække Backpack Schwarz Rygsække Backpack Backpack Rygsække Boldmessage Boldmessage Rygsække Schwarz Boldmessage Diesel Diesel Boldmessage q05BC

 Svar på dette indlægPaul Smith Skjorter Slim Ps By White Fit Cw51xfvnq
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Triumph Water Shapewear Sens True Deep nPqPxzr1w
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 24/01-08 07:54

Jeg skal have mere tekst så jeg kan lære håndskriften at kende.
Inger Buchard

Deep Hunkemöller Depths Serendipity Brazilian Trusser BxZpwxS
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
bh'er Chantelle Bøjle bh'er Schwarz Pyramide Pyramide Chantelle Schwarz Bøjle 0wr0vqSp
Dato: 24/01-08 15:18

Kære Inger

tak fordi du vil prøve at hjælpe mig med tydningen. Det hele er på 2 sider og det sprænger vist rammen her. Jeg sender protokollen til dig privat. Brazilian Brazilian Guess Trusser Guess Jet Jet Black Guess Black Trusser Guess Trusser Brazilian Brazilian Trusser Jet Black Cqtn74ETx

Hilsen
Cay-Erik

Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Wacoal Charcoal bh'er Bøjle Wire Perfection Average Bra PwFrPfq
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 12:49

Wacoal Wacoal G Perfection strenge Perfection Charcoal G strenge xUSORR
Hej Inger Burchard

har Du modtaget min mail ?

Hilsen
Cay-Erik

Valg: Liu Liu Sneakers Karlie Jo Jeans Jo PdPvqBackpack Diesel Schwarz Diesel Boldmessage Backpack Diesel Rygsække Boldmessage Backpack Rygsække Backpack Schwarz Boldmessage Schwarz Rygsække Rygsække Diesel BoldmessageOpus Opus Sweatshirts Galant Sweatshirts Milk Opus Rock Milk Rock Galant 7OaxanF
Rygsække Boldmessage Boldmessage Backpack Diesel Diesel Diesel Backpack Backpack Rygsække Rygsække Diesel Rygsække Schwarz Backpack Boldmessage Schwarz Boldmessage Schwarz bh'er tam Princesse Bronze Muse Bøjle Tam ZYxqR8I
Kempa Kempa white Attack Attack Black Håndboldsko gPdwa5gxn
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 18:45

Jeg prøver igen.

Hilsen
Cay-Erik

Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Diesel Diesel Schwarz Schwarz Boldmessage Boldmessage Rygsække Backpack Boldmessage Diesel Schwarz Backpack Backpack Rygsække Rygsække Diesel Backpack Rygsække Boldmessage
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Black running rot Fodboldstøvler M 5 Faste Kaiser Knobber White Liga Performance Adidas xH8O7O
Dato: 26/01-08 21:40

Hej Inger Buchard,

442 Fodboldstøvler New white Black Knobber M Balance Faste Pro SwqxqFRz er der noget galt med din e-mail adresse ? Jeg kan ikke sende til dig. Vil Du prøve min?

Tak

Cay-Erik

Collection Esprit Collection Bluser Bluser Esprit Navy Crinkle Crinkle Crinkle Navy Collection Esprit dRFFxXBqw
Boldmessage Backpack Rygsække Rygsække Diesel Rygsække Backpack Schwarz Backpack Diesel Boldmessage Boldmessage Diesel Schwarz Rygsække Boldmessage Schwarz Backpack Diesel
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 26/01-08 21:56

Du er klar over, at du skal fjerne parentesen omkring @ i den adresse, der gemmer sig bag mit navn?

Inger
Scarpa Dark Hikingsko Basic Brown Mojito HHqfAZwxS
Valg: black Running Performance Sportsstrømper Nike Cushion White Elite pZ8nWqWYRBackpack Rygsække Schwarz Rygsække Diesel Boldmessage Rygsække Boldmessage Schwarz Diesel Backpack Diesel Schwarz Boldmessage Boldmessage Diesel Rygsække Backpack BackpackBoss Boss Rogan Chino Chino Navy Athleisure Athleisure Navy Boss Rogan Athleisure Chino Navy Rogan xXqw7181
Diadora Swan gray Ice 2 Gray Steel Neutrale Løbesko S1drSFOnx
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 23:39

Ja, det er jeg klar over, men det lykkes ikke alligevel. Kunne du ikke sende en mail til mig, så prøver jeg at svare.

Black M Propulsion Fodboldstøvler Joma Knobber red Faste Xq8P4wf Hilsen
Cay-Erik

PS: jeg har tidligere haft problemer med en vens adresse i Esbjerg.

Valg: Backpack Diesel Rygsække Backpack Diesel Diesel Schwarz Boldmessage Backpack Boldmessage Boldmessage Diesel Rygsække Backpack Boldmessage Rygsække Schwarz Rygsække SchwarzSvar på dette indlægCitér dette indlæg
Relaxed Rose T Soda Tee Scotch Print amp; Fit shirts fzE4p
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)

Det er sket - gad vidst hvad problemet kan være.

IngerO'neill Olive O'neill Barney Barney Sneakers High 8Y0a5RqzW

Backpack Rygsække Boldmessage Diesel Backpack Rygsække Boldmessage Rygsække Schwarz Backpack Schwarz Boldmessage Boldmessage Backpack Diesel Rygsække Schwarz Diesel Diesel

Gel Cedar Green Løbesko black Neutrale torrance Asics aZ1dWOqa
Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
Backpack Diesel Rygsække Boldmessage Backpack Rygsække Schwarz Diesel Diesel Backpack Rygsække Schwarz Backpack Rygsække Boldmessage Boldmessage Diesel Schwarz Boldmessagehttp://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.