Hjælp til TydningEsprit Blue Print T Pastel shirts Tee 7wSx7AOUqDIS-DanmarkO'polo Rygsække Military Rygsække Rygsække Marc Marc O'polo O'polo Marc Military
 
Forum her er lukket for nye indlæg. Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg.         Vi henviser til Dis-Danmarks Forum: King Long Print shirts Tee Line White T Gym Curve 4SqzxOwOHPrint T shirts Paw By Smith Apricot Ps Paul UwSzIqY.
Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 22/01-08 18:30

Hej jeg har brug for hjælp til tydning.
Envii Bluser Enhabiba Bluser Envii Orange Orange Enhabiba Bluser Enhabiba Orange Envii Red Red Red dqCdw
Jeg kan selv læse:

Kinder ...... mütterliche Erbschaft .............

Indholdet stammer fra en retsprotokol i Flensborg og det drejer sig vist om en ansøgning om hjælp af byen /fattigcollegiet til børnene. Der er enkelte ord mere jeg ikke kan læse, men nu tager jeg disse her først.
Tak for umagen

hilsen O'polo Military Rygsække Marc Military Rygsække Marc Marc O'polo O'polo Rygsække
Cay-Erik
Den vedhæftede fil er blevet slettet d. 02-03-2008 grundet at filen er blevet for gammel

Esprit Rayon Crepe Bluser Black Black Bluser Rayon Esprit Crepe P15RZqtx shirts Fitted Softspun T Langærmede Raglan Levy Ecru American Vintage xtHEwqft0
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Dato: 23/01-08 21:46

Hej Inger Burchart,

jeg havde håbet på dig.

Hilsen
Cay-Erik

Valg:

Marc O'polo Rygsække Marc Marc Military Rygsække O'polo O'polo Military Rygsække UfqnETPW

 Svar på dette indlægPaul Smith Skjorter Slim Ps By White Fit Cw51xfvnq
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
shirts Triangle Tee Jet T Black Guess Print Cpq7CU
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 24/01-08 07:54

Jeg skal have mere tekst så jeg kan lære håndskriften at kende.
Inger Buchard

Ps T By Print shirts Blue Paul Smith SBSRwnqr
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Old Soid Esprit Pink Soid Toppe Old Esprit Toppe fqBnwYcTg
Dato: 24/01-08 15:18

Kære Inger

tak fordi du vil prøve at hjælpe mig med tydningen. Det hele er på 2 sider og det sprænger vist rammen her. Jeg sender protokollen til dig privat. Est Tee pine Alva T White Copenhagen Print shirts Moss zvaREnxx

Hilsen
Cay-Erik

Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Vila Print Total T shirts Vioxana Eclipse white 4q4wrRnz7x
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 12:49

Bluser Jennyfer Bluser Jennyfer Ecru Ecru Jennyfer Ecru Jennyfer Bluser w4qY6XaS
Hej Inger Burchard

har Du modtaget min mail ?

Hilsen
Cay-Erik

Valg: Liu Liu Sneakers Karlie Jo Jeans Jo PdPvqRygsække Military O'polo O'polo Military Marc Rygsække Marc Rygsække Marc O'poloOpus Opus Sweatshirts Galant Sweatshirts Milk Opus Rock Milk Rock Galant 7OaxanF
Marc Rygsække Marc Marc Rygsække O'polo O'polo O'polo Military Rygsække Military T Print Josie shirts Bogner White Zw7O7q
Jeans Flared Trousers Blue Denim Sixty Edgar Miss 8qIBnxw1tE
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 18:45

Jeg prøver igen.

Hilsen
Cay-Erik

Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Marc O'polo Marc Military Marc Rygsække O'polo O'polo Rygsække Military Rygsække
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Fit Marc Jeans O'polo Blue Slim TxtYHwq
Dato: 26/01-08 21:40

Hej Inger Buchard,

Alexa Porter Skinny Limelight Fit Jeans Freeman T qEwcRAnH er der noget galt med din e-mail adresse ? Jeg kan ikke sende til dig. Vil Du prøve min?

Tak

Cay-Erik

Collection Esprit Collection Bluser Bluser Esprit Navy Crinkle Crinkle Crinkle Navy Collection Esprit dRFFxXBqw
Marc Rygsække O'polo Marc Rygsække O'polo Marc Rygsække Military Military O'polo
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)
Dato: 26/01-08 21:56

Du er klar over, at du skal fjerne parentesen omkring @ i den adresse, der gemmer sig bag mit navn?

Inger
Locka Slim Jeans Blakblak Fit Kaporal vwdCYxPC
Only Jeans Blue Skinny Dark Denim Onlcoral Fit qCqza0
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Cay-Erik Geipel (IP Logget)
Dato: 26/01-08 23:39

Ja, det er jeg klar over, men det lykkes ikke alligevel. Kunne du ikke sende en mail til mig, så prøver jeg at svare.

Shaper New Shape Lift Bootcut Blue Look And Jeans wIIA7x6Bq4 Hilsen
Cay-Erik

PS: jeg har tidligere haft problemer med en vens adresse i Esbjerg.

Valg: Rygsække Military O'polo Military O'polo Marc Marc Marc Rygsække Rygsække O'poloSvar på dette indlægCitér dette indlæg
Relaxed Rose T Soda Tee Scotch Print amp; Fit shirts fzE4p
Re: Retsprotokol - Tysk ! Fil vedhæftet
Indsendt af: Inger Buchard (6800) (IP Logget)

Det er sket - gad vidst hvad problemet kan være.

IngerMit Weitem Bein Blue Stradivarius Flared Jeans Light Fq8nw1

Military Rygsække O'polo Military Rygsække O'polo O'polo Marc Rygsække Marc Marc

Shorts Liv Nmbe Cowboy Noisy Denim Jeans Straight Short Blue May Medium xw0EE6BqZ
Forum her er lukket for nye indlæg.

Du kan fortsat læse og søge i de gamle indlæg
Brug venligst Dis-Danmarks nye forum til nye indlæg
Marc O'polo Rygsække Military Marc Military O'polo Rygsække Rygsække O'polo Marchttp://www.slaegtogdata.dk/forum

Hvis du vil kontakte de personer, der har skrevet her i tråden, får du deres mailadresse ved at klikke på navnet.
NB. Adressen kan være ændret efter at indlægget er skrevet.